Isnin, 19 September 2011

Yahudi - dongeng terhadap Palestin



Hasil kajian daripada tokoh-tokoh Yahudi sendiri misalnya Arthur Kostler membuktikan bahawa lebih daripada 80% Yahudi hari ini tidak tidak mempunyai pertalian keturunan ataupun sejarah dengan Bani Israel dan juga Palestin. Majoriti mereka ialah Yahudi 'Khazar' yang berasal daripada kabilah Tatri-Turki kuno yang mendiami kawasan Caucasus (Selatan Rusia). Mereka menjadi Yahudi di bawah pemerintahan Raja Bulan pada tahun 740. Apabila baginda tersingkir daripada takhta, orang-orang Yahudi bertaburan di Russia dan Eropah Timur yang akhirnya golongan ini dikenali sebagai 'Yahudi Asykinaz'. Jadi, Palestin bukanlah tempat asal mereka tetapi Selatan Russia merupakan tanah air sebenar mereka. Mengapa mereka ingin merebut bumi Palestin?

Inilah konspirasi yang dirancang oleh Barat untuk memastikan perpaduan umat Islam di sebelah Asia dan Afrika terpisah. Apabila tiada perpaduan, maka tiadalah kemunculan tamadun Islam yang kuat di situ. Disebabkan Barat perlukan Zionis untuk menjamin kelemahan umat Islam dan Rejim Zionis amat memerlukan barat untuk survival mereka, maka mereka sentiasa bekerjasama untuk menjamin tiada lagi kerajaan seperti kerajaan Othmaniyyah (di Turki) sebagai kerajaan Islam baru yang boleh mencabar mereka. Disebalik itulah, wujud pelaksanaan idea 'Buffer State' atau Negara Kawalan iaitu Palestin bagi memastikan tiada perpaduan ummah...


Apakah rancangan mereka ini berjaya? Lihatlah apa yang berlaku pada hari ini...



Sumber bacaan : Kamal, H.H.(ptrj). (2001). Isu Palestin: Latar Belakang dan Kronologi Perkembangannya sehingga Tahun 2000.Kuala Lumpur: Fajar Ulung.



1 ulasan:

  1. yahudi laknatullah wajib diperangi..
    Ini kerana puak yahudi telah berlaku amat kejam dan menganggap semua manusia yang bukan dari keturunan yahudi adalah seperti haiwan.
    mari kita sama sama berjihad menentang yahudi laknatullah...
    Takbir... Allahuakbar.....

    BalasPadam